Млинівська територіальна громада

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ВАКАНТНУ ПОСАДУ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ МЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

20 травня 2022 року набрав чинності Закон України від 12.05.2022                  № 2259-IX „Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стануˮ, яким, зокрема, врегульовано питання призначення громадян України в період дії воєнного стану на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування.

У період дії воєнного стану особи призначаються на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад.

З метою забезпечення належного виконання визначених законом функцій та повноважень виконавчих органів та апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради в умовах воєнного стану, повідомляємо про вакантну посаду, яка потребує заповнення, на період заміщення тимчасово відсутнього основного працівника, за яким зберігається посада посадової особи органу місцевого самоврядування:

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку, економічного розвитку та регуляторної діяльності апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради.

 

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ТА ВИМОГИ

до особи для призначення на вакантну посаду посадової особи Млинівської селищної ради - головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку, економічного розвитку та регуляторної діяльності апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради

 

Найменування посади посадової особи місцевого самоврядування:

„Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку, економічного розвитку та регуляторної діяльності апарату виконавчого комітету Млинівської селищної радиˮ.

 

Категорія посади посадової особи місцевого самоврядування:

7 категорія.

 

Основні функціональні обов’язки на посаді:

Забезпечує державну регуляторну політику у сфері господарської діяльності та державної політики розвитку підприємництва на території громади.

Організовує роботу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних документів селищною радою та її виконавчим комітетом при реалізації єдиної державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.

Здійснює прогнозування економічного і соціального розвитку Млинівської селищної об’єднаної територіальної громади та підготовку відповідних планів і програм.

Розробляє структуру прогнозних та програмних документів економічного і соціального розвитку.

Відповідає за впровадження сучасних методологічних підходів до прогнозування та розроблення планів і програм економічного та соціального розвитку.

Здійснює підготовку разом із структурними підрозділами апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради пропозицій до проекту Програми економічного і соціального розвитку громади на середньо- та короткостроковий періоди.

Здійснює підготовку пропозицій щодо розвитку і реформування економіки на території  Млинівської селищної об’єднаної територіальної громади та вживання заходів для їх реалізації.

Здійснює підготовку матеріалів для розгляду на засіданнях апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради з питань щодо підсумків роботи за звітний період та щодо ходу виконання щорічної Програми економічного і соціального розвитку населених пунктів  Млинівської селищної територіальної громади.

Здійснює підготовку матеріалів для розгляду на сесіях Млинівської селищної ради питань щодо затвердження та ходу виконання щорічної Програми економічного і соціального розвитку населених пунктів Млинівської селищної об’єднаної територіальної громади.

Формує і подає голові Млинівської селищної територіальної громади перелік цільових програм, які передбачається виконати у зазначеному періоді з використанням бюджетних коштів.

Сприяє комплексному соціально-економічному розвитку територій громади.

Накопичує інформаційно-методичні матеріали, необхідні для планової роботи, поточного планування і перспективного прогнозування.

Проводить формування та реалізацію державної регуляторної політики, державної політики щодо підтримки розвитку підприємництва.

Забезпечує реалізацію на території громади державної політики у сфері проведення структурних змін в економіці.

Здійснює підготовку пропозицій щодо ефективного використання бюджетних коштів для фінансування заходів з підтримки і розвитку Млинівської селищної територіальної громади, аналіз використання цих коштів.

Проводить роботу, спрямовану на підтримку та захист регіонального товаровиробника, розробку пропозицій щодо забезпечення сприятливих умов діяльності підприємств-виробників.

Здійснює підготовку інформаційних матеріалів, що стосуються роботи відділу для висвітлення в мережі Інтернет.

Проводить роботу в системі АІС «Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів» з проведення аналізу обсягів видатків за попередні роки.

Опрацьовує та подає до фінансового управління селищної ради попередню розрахункову потребу на наступний бюджетний рік.

Складає бюджетні запити з відповідними обґрунтуваннями.

Складає та доводить розпорядникам нижчого рівня та одержувачам лімітних довідок про бюджетні асигнування.

Складає проекти кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету та планів спеціального фонду місцевого бюджету.

Складає та подає на затвердження кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету та планів спеціального фонду місцевого бюджету, в разі необхідності внесення змін протягом бюджетного року.

Складає довідки про зміни до кошторису та плану асигнувань.

Приймає участь у проведенні інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей.

Вчасно та якісно виконує усні та письмові доручення начальника відділу-головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку, економічного розвитку та регуляторної діяльності Млинівської селищної ради та селищного голови, пов’язаних з виконанням покладених на відділ завдань та доручень.

За дорученням керівництва бере участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій з питань, що належать до його компетенції.

Дотримується правил внутрішнього службового розпорядку та правил етичної поведінки.

 

Умови оплати праці: посадовий оклад – 5200 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування.

 

Інформація про строковість призначення на посаду: Строково. До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до сплину дванадцяти місяців після припинення чи скасування воєнного стану, або до дати фактичного виходу на роботу основного працівника, за яким зберігається посада посадової особи органу місцевого самоврядування

 

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду посадової особи органу місцевого самоврядування у період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання:

1) заява;

2) заповнена особова картка встановленого зразка, затверджено наказом Держстату України від 26.12.1995 № 343;

3) документи, що підтверджують наявність громадянства України;

4) документи, що підтверджують наявність освіти, згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідної посади (вища освіта не нижче ступеня бакалавра);

5) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

 

Документи подаються особисто за адресою: смт Млинів, вул. Степана Бандери, 1.

Додаткова інформація за телефоном: 6-54-84.

 

Строк подання документів: 4 календарних дні з дати опублікування до 17.00 08 грудня 2022 року.

 

Основні кваліфікаційні вимоги до посади:

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;

без вимог до стажу роботи;

вільне володіння державною мовою.