Млинівська територіальна громада

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ВАКАНТНУ ПОСАДУ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ МЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

   20 травня 2022 року набрав чинності Закон України від 12.05.2022                  № 2259-IX „Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стануˮ, яким, зокрема, врегульовано  питання призначення громадян України в період дії воєнного стану на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування. 

   У період дії воєнного стану особи призначаються на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо  відповідних посад. 

   З метою забезпечення належного виконання визначених законом функцій та повноважень виконавчих органів та апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради в умовах воєнного стану, повідомляємо про вакантну посаду, яка потребує заповнення: 

Адміністратор відділу „Центр надання адміністративних послугˮ апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради.

 

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ТА ВИМОГИ

до особи для призначення на вакантну посаду посадової особи Млинівської селищної ради – адміністратор відділу „Центр надання адміністративних послугˮ апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради

 

Найменування посади посадової особи місцевого самоврядування:

„Адміністратор відділу „Центр надання адміністративних послугˮ апарату виконавчого комітету Млинівської селищної радиˮ.

 

Категорія посади посадової особи місцевого самоврядування:

5 категорія.

 

Основні функціональні обов’язки на посаді:

Забезпечувати консультування суб’єктів звернень, надавати вичерпну інформацію щодо вимог та порядку одержання адміністративної послуги.

Здійснювати прийом документів, необхідних для одержання адміністративної послуги, їх реєстрацію, формування вхідного пакету та його передачу відповідним суб’єктам надання послуги не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.

Забезпечувати видачу результатів адміністративних послуг (в тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення) в зручний для суб’єкта звернення спосіб.

Забезпечувати взаємодію з суб’єктами надання адміністративної послуги при здійсненні адміністративної процедури.

Забезпечувати своєчасне подання вхідних пакетів на розгляд суб’єктів надання адміністративних послуг.

Контролювати дотримання суб’єктами надання послуги термінів розгляду звернень та видачі результату адміністративної послуги.

Забезпечувати інформування суб’єкта звернення про результати розгляду їх звернень та результат послуги.

Реєструвати, вносити інформацію в електронну базу даних про суб’єкта звернення.

Забезпечувати захист персональних даних фізичних осіб, внесених до автоматизованих систем і картотек персональних даних, від несанкціонованого доступу.

Здійснювати зняття документів з контролю в результатінадання адміністративної послуги.

Здійснювати моніторинг надання адміністративних послуг, готувати статистичні звіти та аналітичну інформацію.

Надавати консультації в телефонному режимі та через мережуІнтернет.

Інформувати начальника відділу ЦНАП про порушення вимог законодавства з питань функціонування  відділу ЦНАП.

Готувати пропозиції начальнику відділу ЦНАП щодо удосконалення процедури надання адміністративних послуг.

Здійснювати розгляд звернень, пропозицій, зауважень, заяв, клопотань, скарг, запитів громадян, їх об’єднань, органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, що належать до компетенції  відділу ЦНАП.

Складати протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.

Розглядати справи про адміністративні правопорушення та накладати стягнення.

Виконувати інші доручення начальника відділу ЦНАП.

 

Умови оплати праці: посадовий оклад – 5400 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування.

 

Інформація про строковість призначення на посаду: Строково. До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до сплину дванадцяти місяців після припинення чи скасування воєнного стану.

 

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду посадової особи органу місцевого самоврядування у період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання:

1) заява;

2) заповнена особова картка встановленого зразка, затверджено наказом Держстату України від 26.12.1995 № 343;

3) документи, що підтверджують наявність громадянства України;

4) документи, що підтверджують наявність освіти, згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідної посади (вища освіта не нижче ступеня бакалавра);

5) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

 

Документи подаються особисто за адресою: смт Млинів, вул. Степана Бандери, 1.

Додаткова інформація за телефоном: 6-54-84.

 

Строк подання документів: 4 календарних дні з дати опублікування до 16.00 29 липня 2022 року.

 

Основні кваліфікаційні вимоги до посади:

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня спеціаліста;

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

вільне володіння державною мовою.