Млинівська територіальна громада

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ВАКАНТНУ ПОСАДУ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ МЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

20 травня 2022 року набрав чинності Закон України від 12.05.2022  № 2259-IX „Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стануˮ, яким, зокрема, врегульовано  питання призначення громадян України в період дії воєнного стану на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування. 

У період дії воєнного стану особи призначаються на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо  відповідних посад.

З метою забезпечення належного виконання визначених законом функцій та повноважень виконавчих органів та апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради в умовах воєнного стану, повідомляємо про вакантну посаду, яка потребує заповнення: 

Головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради.

 

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ТА ВИМОГИ

до особи для призначення на вакантну посаду посадової особи Млинівської селищної ради – головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради

 

Найменування посади посадової особи місцевого самоврядування:

„Головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи апарату виконавчого комітету Млинівської селищної радиˮ.

 

Категорія посади посадової особи місцевого самоврядування:

7 категорія.

 

Основні функціональні обов’язки на посаді:

1. Забезпечує депутатів та членів виконкому селищної ради офіційними виданнями та інформаційними матеріалами ради.

2. Забезпечує оприлюднення проектів рішень селищної  ради та виконавчого комітету селищної ради.

3. Організовує своєчасну  підготовку необхідних матеріалів та проектів рішень з питань, які виносяться на розгляд селищної ради та виконавчого комітету селищної ради, перевіряє їх на відповідність Порядку підготовки проектів рішень.

4. Здійснює розмноження рішень селищної ради та виконавчого комітету селищної ради та своєчасне доведення рішень ради до відповідних відділів, інших структурних підрозділів виконавчого комітету селищної ради, підприємств, установ, організацій, службових осіб та громадян.

5. Сприяє засобам масової інформації у висвітленні роботи селищної ради та виконавчого комітету селищної ради.

6. Готує необхідні документи до нагородження грамотами та подяками та іншими державними нагородами, почесними званнями працівників селищної ради та її виконавчого комітету.

7. Готує документи для відрядження на працівників селищної ради та її виконавчого комітету.

8. Готує довідки – характеристики на жителів громади.

9. Забезпечує підготовку документів для заохочення і нагородження трудових колективів та окремих осіб громади за високі трудові досягнення, активну громадську діяльність.

10. Надає необхідну методичну допомогу працівникам у виконанні завдань, доручень керівництва.

11. Забезпечує виконання завдань з реалізації визначених повноважень.

12. За дорученням керівника відділу або керівника вищого рівня бере участь в організації та проведенні нарад з питань, що належать до його повноважень.

13. Розглядає листи та звернення юридичних та фізичних осіб, відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування з питань, що належать до його повноважень.

14. Проводить аналіз документів, що стосуються відповідного напряму роботи відділу.

 

Умови оплати праці: посадовий оклад – 5200 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування.

 

Інформація про строковість призначення на посаду: Строково. До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до сплину дванадцяти місяців після припинення чи скасування воєнного стану.

 

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду посадової особи органу місцевого самоврядування у період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання:

1) заява;

2) заповнена особова картка встановленого зразка, затверджено наказом Держстату України від 26.12.1995 № 343;

3) документи, що підтверджують наявність громадянства України;

4) документи, що підтверджують наявність освіти, згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідної посади (вища освіта не нижче ступеня бакалавра);

5) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

 

Документи подаються особисто за адресою: смт Млинів, вул. Степана Бандери, 1.

Додаткова інформація за телефоном: 6-54-84.

 

Строк подання документів: 4 календарних дні з дати опублікування до 17.00

18 серпня 2022 року.

 

Основні кваліфікаційні вимоги до посади:

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;

Без вимог до стажу роботи;

вільне володіння державною мовою.