Млинівська територіальна громада

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ВАКАНТНУ ПОСАДУ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ МЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

20 травня 2022 року набрав чинності Закон України від 12.05.2022                  № 2259-IX „Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стануˮ, яким, зокрема, врегульовано питання призначення громадян України в період дії воєнного стану на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування.

У період дії воєнного стану особи призначаються на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад.

З метою забезпечення належного виконання визначених законом функцій та повноважень виконавчих органів та апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради в умовах воєнного стану, повідомляємо про вакантну посаду:

Начальник служби у справах дітей Млинівської селищної ради Рівненської області.

 

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ТА ВИМОГИ

до особи для призначення на вакантну посаду посадової особи Млинівської селищної ради – начальник служби у справах дітей Млинівської селищної ради Рівненської області.

 

Найменування посади посадової особи місцевого самоврядування:

«Начальник служби у справах дітей Млинівської селищної ради Рівненської області».

 

Категорія посади посадової особи місцевого самоврядування:

6 категорія.

 

Основні функціональні обов’язки на посаді:

Здійснює керівництво Службою, забезпечує виконання покладених на службу завдань, визначає ступінь відповідальності його працівників.

Вивчає і визначає пріоритетні напрямки у роботі з дітьми, їх соціального захисту, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному розвитку дітей, запобігання дитячої бездоглядності, безпритульності та профілактики правопорушень серед дітей на території громади.

Забезпечує додержання вимог законодавства щодо встановлення статусу дитини-сироти, дитини позбавленої батьківського піклування, влаштування в заклади охорони здоров’я, загальної середньої освіти, інші заклади, сім'ї близьких та рідних, інші сім'ї.

Забезпечує контроль за умовами утримання і виховання дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах для дітей, інших закладах соціального захисту незалежно від форми власності, сім'ях опікунів, піклувальників.

Забезпечує та контролює ведення бази даних в ЄІАС «Діти» на території Млинівської об’єднаної територіальної громади. Здійснює контроль за повнотою внесення відомостей і своєчасним поновленням інформації користувачами ЄІАС «Діти». Несе персональну відповідальність за достовірність інформації внесеної до БД ЄІАС «Діти».

Надає місцевим органам виконавчої влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності, громадським організаціям, громадянам у межах своїх повноважень, практичну, методичну та консультаційну допомогу у вирішенні питань щодо соціального захисту дітей і запобігання вчиненню дітьми правопорушень.

Забезпечує, у межах своїх повноважень, здійснення контролю за додержанням законодавства щодо соціального захисту дітей і запобігання вчиненню дітьми правопорушень.

Здійснює заходи щодо організації діяльності міждисциплінарної команди шляхом формування її персонального складу на підставі пропозицій суб`єктів міждисциплінарної команди для забезпечення допомоги кожній конкретній дитині, яка перебуває у складних життєвих обставинах, проведення засідань міждисциплінарної команди.

Веде особистий прийом громадян, розглядає в установленому порядку звернення громадян.

Видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.

Бере участь у процесі вибуття дітей із закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, закладів соціального захисту у сім’ї опікунів піклувальників.

Вживає заходів щодо захисту житлових та майнових прав дітей.

Організовує та контролює діяльність щодо обліку дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, дітей залишених без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Забезпечує реєстрацію народження підкинутої, знайденої дитини або покинутої в пологовому будинку іншому закладі охорони здоров’я.

Приймає рішення про тимчасове влаштування дітей, залишених без батьківського піклування та готує висновок про доцільність/недоцільність повернення таких дітей батькам або особам, які їх замінюють.

Розглядає звернення адміністрацій вищих навчальних закладів І-ІVрівня акредитації щодо відрахування учнів, студентів молодших 18 років з навчального закладу та надає погодження або вмотивовану відмову.

Забезпечує роботу засідання комісії з питань захисту прав дитини та готує висновки органу опіки та піклування про доцільність позбавлення батьківських прав, відібрання дітей, поновлення батьків у батьківських правах, визначення місця проживання дітей, про участь у вихованні дітей батьків, інших родичів та з інших питань щодо соціально-правового захисту дітей.

Складає протоколи про адміністративні правопорушення, оформляє інші матеріали про адміністративні правопорушення згідно з Інструкцією з оформлення посадовими особами органів опіки та піклування матеріалів про адміністративні правопорушення, що затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 06 серпня 2019 року №1201 та іншими нормативно-правовими актами України.

Виконує інші доручення селищного голови.

 

Умови оплати праці: посадовий оклад – 7000 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування.

 

Інформація про строковість призначення на посаду: Строково. До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до сплину дванадцяти місяців після припинення чи скасування воєнного стану.

 

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду посадової особи органу місцевого самоврядування у період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання:

1) заява;

2) заповнена особова картка встановленого зразка, затверджено наказом Держстату України від 26.12.1995 № 343;

3) документи, що підтверджують наявність громадянства України;

4) документи, що підтверджують наявність освіти, згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідної посади (вища освіта не нижче ступеня бакалавра);

5) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

 

Документи подаються особисто за адресою: смт Млинів, вул. Степана Бандери, 1.

Додаткова інформація за телефоном: 6-54-84.

 

Строк подання документів: 4 календарних дні з дати опублікування до 17.00 02 лютого 2023 року.

 

Основні кваліфікаційні вимоги до посади:

вища освіта не нижче ступеня магістра або спеціаліста;

вільне володіння державною мовою;

стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.