Млинівська територіальна громада

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ВАКАНТНУ ПОСАДУ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ МЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

20 травня 2022 року набрав чинності Закон України від 12.05.2022            № 2259-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», яким, зокрема, врегульовано питання призначення громадян України в період дії воєнного стану на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування.

У період дії воєнного стану особи призначаються на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад.

З метою забезпечення належного виконання визначених законом функцій та повноважень виконавчих органів та апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради в умовах воєнного стану, повідомляємо про вакантну посаду:

Спеціаліст І категорії відділу соціального захисту апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області.

 

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ТА ВИМОГИ

до особи для призначення на вакантну посаду посадової особи Млинівської селищної ради – спеціаліст І категорії відділу соціального захисту апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області

 

Найменування посади посадової особи місцевого самоврядування:

«Спеціаліст І категорії відділу соціального захисту апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області».

 

Категорія посади посадової особи місцевого самоврядування:

7 категорія.

 

Основні функціональні обов’язки на посаді:

Здійснює прийом громадян з питань соціального захисту безпосередньо у приміщенні відділу.

Проводить інформаційно-просвітницьку роботу серед населення, спрямовану на підвищення обізнаності з питань прав та гарантій у сфері соціального захисту.

Надає консультації громадянам з питань соціальної підтримки шляхом співбесіди, визначає потреби громадян у соціальній підтримці. Проводить опитування, анкетування мешканців з метою визначення основних проблем та перспектив надання послуг із соціальної підтримки в громаді та виявлення сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах.

Здійснює прийом заяв з необхідними документами на призначення державних соціальних допомог, компенсацій, грошових виплат, соціальних послуг, пільг, житлових субсидій, забезпечення санаторно-курортними путівками.

Перевіряє правильність заповнення заяви, оформлення та повноти документів, що підтверджують право заявника на відповідний вид соціальної підтримки, видає заявникові повідомлення (відривний талон) про прийняття заяви та документів.

Реєструє прийняті заяви та документи на надання послуг із соціальної підтримки населення, які визначені діючими законодавчими і нормативно-правовими актами, у відповідному журналі.

Формує особові справи та передає їх до управління соціального захисту населення та Пенсійного фонду України.

Надсилає, за потреби, необхідні запити до відповідних органів, установ, закладів на підставі отриманих заяв.

Надає інформацію про стан розгляду поданої заяви щодо надання послуг із соціальної підтримки населення (призначена сума, періоди призначення, причини відмови, та інше).

Видає отримувачам повідомлення про прийняті рішення відповідно до поданих заяв (щодо надання соціальної підтримки).

Готує обґрунтовані відповіді на звернення та скарги громадян з питань, що належать до його компетенції.

Готує проекти актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.

Взаємодіє з структурними підрозділами райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності, об’єднаннями громадян за погодженням з начальником відділу, селищним головою, секретарем селищної ради, заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів селищної ради згідно з розподілом функціональних повноважень.

Розробляє та організовує виконання комплексних програм і заходів, щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, осіб, сімей, які опинились у складних життєвих обставинах, та сприяє в отриманні ними соціальних виплат і послуг за місцем проживання.

Здійснює моніторинг надання послуг з соціальної підтримки населення, готує статистичні звіти та надає оперативну інформацію для підготовки звітів відділом до організацій вищого рівня.

Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку, виконавської дисципліни, етики поведінки посадової особи місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування.

Приймає в межах своєї компетенції участь в заходах щодо запобігання та протидії корупції.

Виконує інші завдання та доручення начальника відділу та керівництва селищної ради.

 

Умови оплати праці: посадовий оклад – 4850 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування.

 

Інформація про строковість призначення на посаду: Строково. До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до сплину дванадцяти місяців після припинення чи скасування воєнного стану.

 

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду посадової особи органу місцевого самоврядування у період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання:

1) заява;

2) заповнена особова картка встановленого зразка, затверджено наказом Держстату України від 26.12.1995 № 343;

3) документи, що підтверджують наявність громадянства України;

4) документи, що підтверджують наявність освіти, згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідної посади (вища освіта не нижче ступеня бакалавра);

5) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

 

Документи подаються особисто за адресою: смт Млинів, вул. С. Бандери, 1.

Додаткова інформація за телефоном: 6-54-84.

 

Строк подання документів: 4 календарних дні з дати опублікування до 17.00    10 березня 2023 року.

 

Основні кваліфікаційні вимоги до посади:

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;

без вимог до стажу роботи;

вільне володіння державною мовою.