20 травня 2022 року набрав чинності Закон України від 12.05.2022 № 2259-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», яким, зокрема, врегульовано питання призначення громадян України в період дії воєнного стану на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування.
У період дії воєнного стану особи призначаються на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад.
З метою забезпечення належного виконання визначених законом функцій та повноважень виконавчих органів та апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради в умовах воєнного стану, повідомляємо про вакантну посаду, яка потребує заповнення, на період заміщення тимчасово відсутнього основного працівника, за яким зберігається посада посадової особи органу місцевого самоврядування:
Головний спеціаліст управління інфраструктури Млинівської селищної ради Рівненської області.
ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ТА ВИМОГИ
до особи для призначення на вакантну посаду посадової особи Млинівської селищної ради – головний спеціаліст управління інфраструктури Млинівської селищної ради Рівненської області
Найменування посади посадової особи місцевого самоврядування:
«Головний спеціаліст управління інфраструктури Млинівської селищної ради Рівненської області».
Категорія посади посадової особи місцевого самоврядування:
7 категорія.
Основні функціональні обов’язки на посаді:
- готує пропозиції щодо реформування, комплексного розвитку об’єктів інфраструктури ОТГ з метою задоволення потреб населення в комунальних послугах;
- сприяє проведенню інвестиційної політики в галузі інфраструктури, підготовка пропозицій щодо проектування, будівництва нових, реконструкції, капітального ремонту діючих об’єктів благоустрою та інфраструктури;
- готує на розгляд селищної ради пропозицій з проведення поточних та перспективних програм, що відносяться до компетенції Управління;
- організовує виконання показників соціально-економічного і культурного розвитку ОТГ в напрямках капітального будівництва та реконструкції об’єктів благоустрою, інфраструктури, житлово-комунального призначення та архітектури;
- організовує виконання проектно-вишукувальних робіт, робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту, утримання об’єктів благоустрою, інфраструктури та інженерного захисту території ОТГ відповідно до документів (надання пропозицій стосовно їх змін тощо) та укладених договорів, за рахунок селищного бюджету, субвенції з Державного, обласного бюджетів та інших джерел дозволених чинним законодавством України;
- впроваджує заходи щодо передачі в оренду нерухомого майна комунальної власності селищної ради, яке перебуває на балансі підпорядкованих Управлінню підприємств, закладів;
- організовує заходи щодо забезпечення життєдіяльності ОТГ у випадку стихійного лиха та інших надзвичайних подій за дорученням селищної ради у межах повноважень;
- готує проекти рішень селищної ради та її виконавчого комітету, розпоряджень селищного голови, розроблення проектів нормативно-правових актів місцевого значення у сфері інфраструктури ОТГ, інженерної підготовки території, захисту території ОТГ від небезпечних процесів, які входять до повноважень Управління та оперативної діяльності підпорядкованих підприємств, закладів;
- забезпечує доступ до публічної інформації шляхом оприлюднення напрямків діяльності Управління та надання відповідей на запити про інформацію;
- розглядає звернення громадян, підприємств, установ і організацій, сприяння в межах повноважень вирішенню порушених питань, ведення їх обліку та звітності;
- готує та надає пропозиції в установленому порядку щодо фінансування підприємств, закладів, організацій територіальної громади ОТГ, які входять до сфери діяльності Управління;
- в межах компетенції здійснює контроль за виконаними обсягами робіт та послуг, які проводяться на замовлення селищної ради; забезпечення перевірки актів виконаних робіт та послуг, їх відповідність нормативним документам;
- бере участь у здійсненні контролю за виконанням державних, регіональних, селищних програм з питань, віднесених до повноважень Управління;
- в межах компетенції погоджує питання щодо передачі в оренду нерухомого майна комунальної власності територіальної громади ОТГ, яке перебуває на балансі підпорядкованих Управлінню підприємств, закладів;
- здійснює заходи, спрямовані на забезпечення сталої роботи об’єктів житлово-комунального господарства в осінньо-зимовий період;
- готує пропозиції щодо передачі або придбання у комунальну власність територіальної громади ОТГ об’єктів, майна для функціонування системи комунального господарства селищної ради;
- бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених органами виконавчої влади;
- бере участь у підготовці звітів Млинівського селищного голови для їх розгляду на сесії селищної ради.
Умови оплати праці: посадовий оклад – 5200 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування.
Інформація про строковість призначення на посаду: Строково. До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до сплину дванадцяти місяців після припинення чи скасування воєнного стану, або до дати фактичного виходу на роботу основного працівника, за яким зберігається посада посадової особи органу місцевого самоврядування.
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду посадової особи органу місцевого самоврядування у період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання:
1) заява;
2) заповнена особова картка встановленого зразка, затверджено наказом Держстату України від 26.12.1995 № 343;
3) документи, що підтверджують наявність громадянства України;
4) документи, що підтверджують наявність освіти, згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідної посади (вища освіта не нижче ступеня бакалавра);
5) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Документи подаються особисто за адресою: смт Млинів, вул. Степана Бандери, 1.
Додаткова інформація за телефоном: 6-54-84.
Строк подання документів: 4 календарних дні з дати опублікування до 17.00 17 березня 2023 року.
Основні кваліфікаційні вимоги до посади:
вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;
без вимог до стажу роботи;
вільне володіння державною мовою.