Млинівська територіальна громада

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ВАКАНТНУ ПОСАДУ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ МЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

20 травня 2022 року набрав чинності Закон України від 12.05.2022            № 2259-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», яким, зокрема, врегульовано питання призначення громадян України в період дії воєнного стану на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування.

У період дії воєнного стану особи призначаються на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад.

З метою забезпечення належного виконання визначених законом функцій та повноважень виконавчих органів та апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради в умовах воєнного стану, повідомляємо про вакантну посаду:

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку, економічного розвитку та регуляторної діяльності апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області.

 

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ТА ВИМОГИ

до особи для призначення на вакантну посаду посадової особи Млинівської селищної ради – головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку, економічного розвитку та регуляторної діяльності апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області

 

Найменування посади посадової особи місцевого самоврядування:

«Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку, економічного розвитку та регуляторної діяльності апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області».

 

Категорія посади посадової особи місцевого самоврядування:

7 категорія.

 

Основні функціональні обов’язки на посаді:

Здійснює бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності.

Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо організації бухгалтерського обліку, фінансової та бюджетної звітності та дотримання правил його ведення.

Здійснює роботу в програмі АІС «Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів» із дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних і фінансових зобов'язань;

Здійснює своєчасну реєстрацію в відділенні казначейства бюджетних і фінансових зобов’язань в електронній формі засобами електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) відповідно до Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронний цифровий підпис»;

Здійснює платежі відповідно до взятих бюджетних зобов’язань через систему дистанційного обслуговування клієнтів з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства - Казначейство», достовірно та в повному обсязі відображає операції у бухгалтерському обліку та звітності.

Забезпечує достовірність та правильність інформації, включеної до реєстрів взятих зобов’язань, повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування.

Застосовує комп’ютерні та інші сучасні технічні засоби та технології обліково-обчислювальних робіт.

Готує документи для відкриття та закриття реєстраційних та особових рахунків.

Веде облік договорів з орендарями та розрахунки по оплаті орендної плати та комунальних платежів орендарями та споживачами.

Бере участь у проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, необортних активів і зобов’язань, оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів Млинівської селищної ради.

Готує дані для включення їх до фінансової звітності, здійснює складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку.

Забезпечує підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом встановленого терміну.

Проводить звірку розрахунків з постачальниками.

Постійно знайомиться та вивчає нові нормативно-методичні та довідкові документи з питань організації та ведення бухгалтерського обліку та вносить пропозиції щодо їх впровадження.

Вчасно та якісно виконує усні та письмові доручення начальника відділу-головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку, економічного розвитку та регуляторної діяльності Млинівської селищної ради та селищного голови, пов’язаних з виконанням покладених на відділ завдань та доручень.

За дорученням керівництва бере участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій з питань, що належать до його компетенції.

Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку та правил етичної поведінки.

 

Умови оплати праці: посадовий оклад – 5200 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування.

 

Інформація про строковість призначення на посаду: Строково. До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до сплину дванадцяти місяців після припинення чи скасування воєнного стану.

 

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду посадової особи органу місцевого самоврядування у період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання:

1) заява;

2) заповнена особова картка встановленого зразка, затверджено наказом Держстату України від 26.12.1995 № 343;

3) документи, що підтверджують наявність громадянства України;

4) документи, що підтверджують наявність освіти, згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідної посади (вища освіта не нижче ступеня бакалавра);

5) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

 

Документи подаються особисто за адресою: смт Млинів, вул. Степана Бандери, 1.

Додаткова інформація за телефоном: 6-54-84.

 

Строк подання документів: 4 календарних дні з дати опублікування до 17.00 06 квітня 2023 року.

 

Основні кваліфікаційні вимоги до посади:

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;

досвід роботи у фінансовій сфері;

вільне володіння державною мовою.