Млинівська територіальна громада

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ВАКАНТНУ ПОСАДУ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ МЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

   20 травня 2022 року набрав чинності Закон України від 12.05.2022            № 2259-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», яким, зокрема, врегульовано питання призначення громадян України в період дії воєнного стану на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування.

У період дії воєнного стану особи призначаються на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад.

З метою забезпечення належного виконання визначених законом функцій та повноважень виконавчих органів та апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради в умовах воєнного стану, повідомляємо про вакантну посаду:

Головний спеціаліст юридичного відділу апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області.

 

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ТА ВИМОГИ

до особи для призначення на вакантну посаду посадової особи Млинівської селищної ради – головний спеціаліст юридичного відділу апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області

 

Найменування посади посадової особи місцевого самоврядування:

«Головний спеціаліст юридичного відділу апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області».

 

Категорія посади посадової особи місцевого самоврядування:

7 категорія.

 

Основні функціональні обов’язки на посаді:

Організовує та бере участь у забезпеченні реалізації державної правової політики в селищній раді та її виконавчому комітеті, правильному застосуванні законодавства в цих органах, у представленні їх інтересів в судах;

Бере участь у розробленні місцевих програм, здійснює контроль за їх виконанням, аналізує їх результативність та ефективність, за результатами якого готує відповідні пропозиції керівнику структурного підрозділу або керівнику вищого рівня.

Здійснює безпосередньо, організовує та забезпечує контроль, аналіз та оцінку стану справ з реалізації визначених повноважень.

Розробляє та бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції селищної ради.

Надає необхідну методичну допомогу працівникам у виконанні завдань, доручень керівництва.

Забезпечує виконання завдань з реалізації визначених повноважень, здійснює комплекс заходів, що стосуються відповідного напрямку роботи, контролює організацію їх роботи.

Готує інформації про необхідність вжиття заходів для внесення змін до нормативно-правових актів та інших документів, визнання їх такими, що втратили чинність, або скасування.

Організовує роботу, пов’язану з укладенням договорів, бере участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів селищної ради, а також погоджує проекти договорів.

Організовує претензійну та позовну роботу, здійснює контроль за її проведенням.

Забезпечує в установленому порядку представлення інтересів селищної ради та її виконавчих органів в судах усіх інстанцій та спеціалізацій, в тому числі порядку самопредставництва, інших органах, підприємствах, установах, організаціях.

Сприяє своєчасному вжиттю заходів до усунення порушень, зазначених у судових рішеннях, відповідних документах правоохоронних і контролюючих органів.

У межах повноважень забезпечує підготовку проектів рішень селищної ради та розпоряджень селищного голови.

Здійснює вибір процедури закупівлі та проводить їх.

Проводить процедури закупівель товарів, робіт і послуг селищної ради через систему ПРОЗОРО.

Готує тендерну документацію для проведення закупівель за бюджетні кошти.

Забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом про публічні закупівлі.

За дорученням керівника відділу або керівника вищого рівня бере участь в організації та проведенні нарад з питань, що належать до його повноважень.

Розглядає листи та звернення юридичних та фізичних осіб, відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування з питань, що належать до його повноважень.

Виконує інші доручення, покладені на відділ відповідно до чинного законодавства.

 

Умови оплати праці: посадовий оклад – 5200 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування.

 

Інформація про строковість призначення на посаду: Строково. До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до сплину дванадцяти місяців після припинення чи скасування воєнного стану.

 

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду посадової особи органу місцевого самоврядування у період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання:

1) заява;

2) заповнена особова картка встановленого зразка, затверджено наказом Держстату України від 26.12.1995 № 343;

3) документи, що підтверджують наявність громадянства України;

4) документи, що підтверджують наявність освіти, згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідної посади (вища освіта не нижче ступеня бакалавра);

5) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

 

Документи подаються особисто за адресою: смт Млинів, вул. Степана Бандери, 1.

Додаткова інформація за телефоном: 6-54-84.

 

Строк подання документів: 4 календарних дні з дати опублікування до 17.00    03 липня 2023 року.

 

Основні кваліфікаційні вимоги до посади:

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;

без вимог до стажу роботи;

вільне володіння державною мовою.