Млинівська територіальна громада

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ВАКАНТНУ ПОСАДУ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ МЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

20 травня 2022 року набрав чинності Закон України від 12.05.2022            № 2259-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», яким, зокрема, врегульовано питання призначення громадян України в період дії воєнного стану на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування.

У період дії воєнного стану особи призначаються на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад.

З метою забезпечення належного виконання визначених законом функцій та повноважень виконавчих органів та апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради в умовах воєнного стану, повідомляємо про вакантну посаду:

Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області.

 

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ТА ВИМОГИ

до особи для призначення на вакантну посаду посадової особи Млинівської селищної ради – адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області

 

Найменування посади посадової особи місцевого самоврядування:

Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області.

 

Категорія посади посадової особи місцевого самоврядування:

5 категорія.

 

Основні функціональні обов’язки на посаді:

Забезпечує консультування суб’єктів звернень, надає вичерпну інформацію щодо вимог та порядку одержання адміністративної послуги.

Здійснює прийом документів, необхідних для одержання адміністративної послуги, їх реєстрацію, формування вхідного пакету та його передачу відповідним суб’єктам надання послуги не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.

Забезпечує видачу результатів адміністративних послуг (в тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення) в зручний для суб’єкта звернення спосіб.

Забезпечує взаємодію з суб’єктами надання адміністративної послуги при здійсненні адміністративної процедури.

Забезпечує своєчасне подання вхідних пакетів на розгляд суб’єктів надання адміністративних послуг.

Контролює дотримання суб’єктами надання послуги термінів розгляду звернень та видачі результату адміністративної послуги.

Забезпечує інформування суб’єкта звернення про результати розгляду їх звернень та результат послуги.

Реєструє, вносить інформацію в електронну базу даних про суб’єкта звернення та формує адміністративну справу.

Забезпечує захист персональних даних фізичних осіб, внесених до автоматизованих систем і картотек персональних даних, від несанкціонованого доступу.

Здійснює зняття документів з контролю в результатінадання адміністративної послуги.

Здійснює моніторинг надання адміністративних послуг, готує статистичні звіти та аналітичну інформацію.

Надає консультації в телефонному режимі та через мережуІнтернет.

Інформує начальника відділу ЦНАП про порушення вимог законодавства з питань функціонування відділу ЦНАП.

Готує пропозиції начальнику відділу ЦНАП щодо удосконалення процедури надання адміністративних послуг.

Складає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.

Розглядає справи про адміністративні правопорушення та накладає стягнення.

Здійснює розгляд звернень, пропозицій, зауважень, заяв, клопотань, скарг, запитів громадян, їх об’єднань, органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, що належать до компетенції відділу ЦНАП.

Здійснює реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання, формує та веде Реєстр територіальної громади.

Виконує інші доручення начальника відділу ЦНАП.

 

Умови оплати праці: посадовий оклад – 5400 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування.

 

Інформація про строковість призначення на посаду: Строково. До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до сплину дванадцяти місяців після припинення чи скасування воєнного стану.

 

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду посадової особи органу місцевого самоврядування у період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання:

1) заява;

2) заповнена особова картка встановленого зразка, затверджено наказом Держстату України від 26.12.1995 № 343;

3) документи, що підтверджують наявність громадянства України;

4) документи, що підтверджують наявність освіти, згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідної посади (вища освіта не нижче ступеня бакалавра);

5) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

 

Документи подаються особисто за адресою: смт Млинів, вул. Степана Бандери, 1.

Додаткова інформація за телефоном: 6-54-84.

 

Строк подання документів: 4 календарних дні з дати опублікування до 17.00    28 липня 2023 року.

 

Основні кваліфікаційні вимоги до посади:

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня спеціаліста;

стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року;

вільне володіння державною мовою.