Млинівська територіальна громада

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ВАКАНТНУ ПОСАДУ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ МЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

20 травня 2022 року набрав чинності Закон України від 12.05.2022            № 2259-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», яким, зокрема, врегульовано питання призначення громадян України в період дії воєнного стану на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування.

У період дії воєнного стану особи призначаються на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад.

З метою забезпечення належного виконання визначених законом функцій та повноважень виконавчих органів та апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради в умовах воєнного стану, повідомляємо про вакантну посаду:

Спеціаліст І категорії, землевпорядник відділу земельних відносин апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області.

 

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ТА ВИМОГИ

до особи для призначення на вакантну посаду посадової особи Млинівської селищної ради – спеціаліст І категорії, землевпорядник відділу земельних відносин апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області

 

Найменування посади посадової особи місцевого самоврядування:

«Спеціаліст І категорії, землевпорядник відділу земельних відносин апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області».

 

Категорія посади посадової особи місцевого самоврядування:

7 категорія.

 

Основні функціональні обов’язки на посаді:

Виконує основні обов’язки, передбачені ст.8 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

Дотримується вимог та обмежень встановлених Законами України «Про засади запобігання і протидії корупції» та «Про службу в органах місцевого самоврядування».

Знає земельне законодавство України і вміє користуватися положеннями Закону у практичній роботі.

Бере участь у розробленні та виконанні селищних програм.

Забезпечує надходження коштів до селищного бюджету за рахунок ефективного обліку, використання, продажу земель несільськогосподарського призначення, які знаходяться у комунальній власності Млинівської селищної ради.

Постійно співпрацює з Держгеокадастром, органами ГУ ДПС та іншими організаціями для виконання доручень і завдань що належать до його компетенції.

Готує та виносить на розгляд селищної ради проекти рішень по земельних питаннях.

Готує матеріали для реєстрації права оренди землі.

Здійснює облік і звітність у сфері земельних відносин та надає інформацію у встановлені строки до відповідних органів. Веде земельно-кадастрову документацію.

Бере участь в розгляді земельних спорів, готує проекти рішень, висновки та акти по цих спорах.

Зберігає в належному стані та використовує в практичній роботі картографічні матеріали.

Уточнює перелік землекористувачів та площу земель у їхньому користуванні для подання інформації до ГУ ДПС.

Веде контроль за розглядом листів, скарг та заяв громадян по земельним питанням та проводить консультаційну роботу з питань оформлення права користування землею.

Здійснює інші функції, що випливають з покладених на нього селищною радою завдань.

Постійно працює над підвищенням свого загальноосвітнього та професійного рівня.

Вирішує за дорученням селищного голови або селищної ради інші питання пов’язані з діяльністю ради та її органів.

Підписує Акти погодження меж земельних ділянок у разі розроблення землевпорядної документації на відповідній території.

 

Умови оплати праці: посадовий оклад – 4850 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування.

 

Інформація про строковість призначення на посаду: Строково. До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до сплину дванадцяти місяців після припинення чи скасування воєнного стану.

 

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду посадової особи органу місцевого самоврядування у період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання:

1) заява;

2) заповнена особова картка встановленого зразка, затверджено наказом Держстату України від 26.12.1995 № 343;

3) документи, що підтверджують наявність громадянства України;

4) документи, що підтверджують наявність освіти, згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідної посади (вища освіта не нижче ступеня бакалавра);

5) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

 

Документи подаються особисто за адресою: смт Млинів, вул. Степана Бандери, 1.

Додаткова інформація за телефоном: 6-54-84.

 

Строк подання документів: 4 календарних дні з дати опублікування до 17.00 10 серпня 2023 року.

 

Основні кваліфікаційні вимоги до посади:

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;

без вимог до стажу роботи;

вільне володіння державною мовою.