20 травня 2022 року набрав чинності Закон України від 12.05.2022 № 2259-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», яким, зокрема, врегульовано питання призначення громадян України в період дії воєнного стану на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування.
У період дії воєнного стану особи призначаються на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад.
З метою забезпечення належного виконання визначених законом функцій та повноважень виконавчих органів та апарату виконавчого комітету Млинівської селищної ради в умовах воєнного стану, повідомляємо про вакантну посаду:
Спеціаліст фінансового управління Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області.
ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ТА ВИМОГИ
до особи для призначення на вакантну посаду посадової особи
Млинівської селищної ради – спеціаліст фінансового управління Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області
Найменування посади посадової особи місцевого самоврядування:
«Спеціаліст фінансового управління Млинівської селищної ради Дубенського району Рівненської області».
Категорія посади посадової особи місцевого самоврядування:
7 категорія.
Основні функціональні обов’язки на посаді:
Забезпечує ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності фінансового управління Млинівської селищної ради.
Забезпечує відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними ресурсами.
Забезпечує дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасне подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань.
Забезпечує контроль за наявністю нерухомого і рухомого майна, використанням фінансових і матеріальних ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторису.
Запобігає виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення та мобілізація внутрішньо-господарських резервів.
Забезпечує подання фінансової та бюджетної звітності, статистичної та податкової звітності начальнику фінансового управління Млинівської селищної ради у порядку, встановленому законодавством.
Здійснює бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності.
Організовує реалізацію бухгалтерського обліку за такими складовими:
- облік доходів та витрат;
- облік грошових коштів на рахунках установи;
- облік розрахунків по заробітній платі;
- облік розрахунків з бюджетом та позабюджетними соціальними фондами;
- облік розрахунків з підзвітними особами;
- облік розрахунків з іншими дебіторами і кредиторами;
- облік необоротних активів;
- облік запасів і малоцінних та швидкозношуваних предметів;
- облік результатів виконання кошторису;
- складання і подання звітності до відповідних органів;
- організація проведення інвентаризації;
- організація контролю за фінансово-господарською діяльністю установи;
- організація забезпечення бухгалтерського обліку;
- організація розвитку бухгалтерського обліку.
Складає на підставі даних бухгалтерського обліку та забезпечує своєчасне подання фінансової та бюджетної звітності, статистичної та податкової звітності в порядку, встановленому законодавством.
Здійснює поточний контроль за дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в територіальних органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань.
Своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів.
Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:
- використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;
- інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу.
Здійснює аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності фінансового управління Млинівської селищної ради щодо причин виникнення дебіторської та кредиторської заборгованості та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.
Забезпечує:
- дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;
- контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель за публічні кошти фінансового управління Млинівської селищної ради;
- достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов’зань;
- повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються до територіальних органів Державної казначейської служби в процесі казначейського обслуговування;
- зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності;
- користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан фінансового управління Млинівської селищної ради, результати діяльності та рух бюджетних коштів;
- начальника фінансового управління Млинівської селищної ради даними бухгалтерського обліку та звітності для прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
Бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів фінансового управління Млинівської селищної ради.
Забезпечує проведення щорічної інвентаризації матеріальних цінностей у встановлені строки, списання матеріалів та господарського приладдя фінансового управління Млинівської селищної ради.
Здійснює аналітичний облік надходжень і видачу витратних матеріалів та інших матеріальних цінностей, забезпечує належний облік та проведення щорічної інвентаризації, списання матеріальних цінностей фінансового управління Млинівської селищної ради.
Здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків у бухгалтерському обліку та штатній дисципліні, виявлених в фінансовому управлінні Млинівської селищної ради під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.
Розробляє проекти наказів начальника фінансового управління Млинівської селищної ради, бере участь у розробленні проектів інших документів з питань діяльності фінансового управління Млинівської селищної ради (Положення про фінансове управління Млинівської селищної ради, правила внутрішнього трудового розпорядку, тощо) та в разі необхідності вносить зміни та доповнення до них.
У роботі із печаткою та штампами керується "Порядком обліку, використання і зберігання печатки і штампів Фінансового управління Млинівської селищної ради Рівненської області" затвердженого наказом Фінансового управління від 19.01.2021 № 5 та "Положенням про Фінансове управління Млинівської селищної ради Рівненської області" затвердженого рішенням Млинівської селищної ради від 09.12.2020 № 33 (із змінами).
Відповідно до компетенції здійснює інші функції, передбачені положенням про фінансове управління Млинівської селищної ради та пов’язані з виконанням покладених на нього завдань.
Умови оплати праці: посадовий оклад – 7194 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування.
Інформація про строковість призначення на посаду: Строково. До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до сплину дванадцяти місяців після припинення чи скасування воєнного стану.
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду посадової особи органу місцевого самоврядування у період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання:
1) заява;
2) заповнена особова картка встановленого зразка, затверджено наказом Держстату України від 26.12.1995 № 343;
3) документи, що підтверджують наявність громадянства України;
4) документи, що підтверджують наявність освіти, згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідної посади (вища освіта не нижче ступеня бакалавра);
5) копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік у Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Документи подаються особисто за адресою: селище Млинів, вул. Народна, 1.
Додаткова інформація за телефоном: 6-54-84.
Строк подання документів: 3 календарних дні з дати опублікування до 17.00 04 червня 2025 року.
Основні кваліфікаційні вимоги до посади:
базову вищу освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра;
без вимог до стажу роботи;
вільне володіння державною мовою.